Κυκλοφόρησε το βιβλίο «Η υπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπντάλλα»

Κυκλοφόρησε από την Δικτύωση Αλληλεγγύης στην Παλαιστινιακή Αντίσταση το βιβλίο του γαλλοαλγερινού κοινωνιολόγου αγωνιστή Σαΐντ Μπουαμάμα «Η υπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπντάλλα». Ο 71χρονος πια λιβανέζος κομμουνιστής Ζορζ Ιμπραήμ Αμπντάλλα, μέλος των Λιβανέζικων Ενόπλων Επαναστατικών Φραξιών, είναι επί 38 συναπτά έτη φυλακισμένος από το γαλλικό κράτος και ο παλαιότερος πολιτικός κρατούμενος στην Ευρώπη.

Στο βιβλίο υπάρχει μια λεπτομερής μελέτη για τον αγωνιστή Ζορζ Ιμπραήμ Αμπντάλλα, τη δράση του για την απελευθέρωση της Παλαιστίνης, καθώς και το μακροχρόνιο αγώνα για την απελευθέρωσή του. Αναμφίβολα, η υπόθεση της απελευθέρωσης του Αμπντάλλα αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του πολύμορφου εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα των Παλαιστινίων. Όχι μόνο επειδή είναι μια υπόθεση που αφορά οργάνωση συνδεδεμένη με τον αγώνα τους, όχι μόνο επειδή αποδεδειγμένα η σιωνιστική κατοχική-ρατσιστική-εθνοκαθαρτική οντότητα (Ισραήλ) ασκεί πιέσεις σε κοτζάμ ιμπεριαλιστικό κράτος για να μην απελευθερώσει αυτόν τον εχθρό της, αλλά και επειδή η συνέπεια που διέπει τον Αμπντάλλα αποτελεί άμεση αντανάκλαση της συνέπειας που διακρίνει τον μακροχρόνιο αγώνα των Παλαιστινίων για την απελευθέρωση της χώρας τους.

Η κυκλοφορία του βιβλίου αυτού στην Ελλάδα δεν καλύπτει απλώς ένα κενό στη μελέτη της ιστορίας και του παρόντος του πολύμορφου και, ομολογουμένως, δύσκολου αγώνα για την απελευθέρωση της Παλαιστίνης. Έρχεται σε μια εποχή που η σιωνιστική οντότητα αναπτύσσει πολύπλευρες σχέσεις με το ελληνικό κράτος και προσπαθεί να απλώσει τα πλοκάμια της και στην ελληνική κοινωνία, προσπαθώντας με το χρήμα (και, βασικά, την καλλιέργεια ψευδαισθήσεων) να τη στρέψει ενάντια στα ίδια της τα συμφέροντα. Κι αυτό γιατί η Ελλάδα, ο ελληνικός λαός, που έχει ζήσει προσφυγιά, έχει τα ακριβώς αντίθετα συμφέροντα από ένα κράτος-ταραξία στην περιοχή, μια αναθεωρητική δύναμη, έναν κλέφτη εδαφών, υδάτων και ΑΟΖ, έναν δημιουργό προσφύγων, ο οποίος μάλιστα αρνείται το δικαίωμα της επιστροφής τους και ο οποίος δίνει, στην καλύτερη, ένα νέο ορισμό του πρόσφυγα: αυτόν της πρώτης γενιάς μόνο, που μόνο τις ορέξεις κάποιων επίσης φιλόδοξων ταραξιών για νέες προσφυγιές μπορεί να ανοίγει. Η κυκλοφορία του βιβλίου αυτού στην Ελλάδα έρχεται σε μια περίοδο που η εξάρτηση της χώρας βαθαίνει και, κατ’ εντολή των ιμπεριαλιστών, οι κυβερνώντες της αναπτύσσουν τις σχέσεις με αυτό το κράτος, πράγμα που τη μετατρέπει σε παράγοντα αναταραχής στην περιοχή, με γνωστά τα αποτελέσματα ήδη από το 1922.

Η ανάγκη, επομένως, για πιο συστηματική και πολύμορφη προβολή του έτσι κι αλλιώς πολύμορφου αγώνα του παλαιστινιακού λαού είναι πιο απαραίτητη από ποτέ. Βιβλία, ομιλίες, κινηματογραφικά φεστιβάλ, διαδηλώσεις, μποϊκοτάζ σε οτιδήποτε έχει σχέση με τους σιωναζί, κ.ά. είναι ενδεικτικά μερικά εργαλεία. Στόχος πρέπει να είναι η απόκρουση της σιωνιστικής πλύσης εγκεφάλου του ελληνικού λαού, συν τοις άλλοις, γιατί η ίδια η πραγματικότητα στην Παλαιστίνη έχει αλλάξει: όχι μόνο οι Παλαιστίνιοι από τη Μεσόγειο ως τον Ιορδάνη είναι πολιτικά (έστω, όχι ακόμα οργανωτικά) ενωμένοι παρά ποτέ, αλλά και η ίδια η ένοπλη αντίσταση, πέραν της οργανωτικής της ενότητας σε επίπεδο επιτελείου, έχει αναβαθμίσει το οπλοστάσιό της, σε αντίθεση με την φανταχτερή εικόνα «start-up κράτους» (στην πραγματικότητα, πλέον διασπασμένο παρά ποτέ) και υπεροχής των σιωναζί και των οπλικών τους συστημάτων που παρουσιάζεται στα ελληνικά ΜΜΕ ακόμα και από εξαγορασμένους έλληνες υπουργούς και δήθεν στρατιωτικούς αναλυτές. Η πιο μαζική απεύθυνση αποτελεί προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Από αυτή την άποψη, η επιλογή του προλογίζοντα την ελληνική έκδοση θα μπορούσε να μην δίνει δικαιώματα για εξισώσεις ενός πολύμορφου μαζικού εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα με μια ομάδα με οπαδούς σε καφενεία των 80’s-90’s, ως επί το πλείστον απολίτικα, και η οποία αναπαρήγαγε τη λογική του «πες τα Χρυσόστομε» και της ανάθεσης, μόνο και μόνο επειδή αυτό συνάδει με τις ιδεολογικές προτιμήσεις των επιμελητών της έκδοσης, κάτι που σαφέστατα υποβαθμίζει τον πρώτο. Οι σεχταρισμοί, σε αυτή την περίοδο ανηλεούς προπαγάνδισης της σιωνιστικής οντότητας στην Ελλάδα, κάθε άλλο παρά βοηθητικοί είναι, πολλώ δε μάλλον η μικροαστική λογική «να τη σπάσουμε στους μικροαστούς». Δεν βρισκόμαστε σε φάση που, έχοντας δεδομένη τη στήριξη του ελληνικού λαού, ιδίως των νέων γενιών, πάμε να κερδίσουμε ακόμα και ολίγους επιφυλακτικούς (!) έναντι του αγώνα των Παλαιστινίων λάτρεις του «ένοπλο να’ναι κι ό,τι να’ναι». Το αντίθετο. Εδώ που έφτασαν τα πράγματα, συν τοις άλλοις και με την ατόνηση στην Ελλάδα της αλληλεγγύης στον αγώνα των Παλαιστινίων την τελευταία δεκαετία, δηλαδή, τη χειρότερη ακριβώς περίοδο, χρειάζεται να κερδηθεί όχι μόνο κάθε προοδευτικός, αλλά και κάθε συντηρητικός άνθρωπος στην Ελλάδα, αφού και αυτός χάνει από μια εδραίωση της σιωνιστικής οντότητας στην περιοχή και της παρουσίας της στην Ελλάδα. Όμως, κάθε συντηρητικός άνθρωπος στην Ελλάδα δεν θα βάλει εύκολα στο σπίτι του βιβλίο με τέτοιον προλογίζοντα.

Σε κάθε περίπτωση, ένα βιβλίο δεν κρίνεται από την ευστοχία ή μη του προλόγου που επιλέγουν οι μεταφραστές του. Πάνω από όλα, είναι η έκδοση του βιβλίου, αυτή την περίοδο και με αυτό το περιεχόμενο. Συνεπώς, τα συγχαρητήρια για την έκδοση είναι αυτονόητα.

Για επικοινωνία με τη Δικτύωση Αλληλεγγύης στην Παλαιστινιακή Αντίσταση:
palestineresist.gr@gmail.com
https://palestineresist.gr

Tagged: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: